Πληροφορίες Αποστολής & Επιστροφές Προϊόντων

Αποστέλλουμε προϊόντα σε όλη την Ελλάδα!

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ: Όλες οι αποστολές για παραγγελίες άνω των 8 κιλών η 140 ευρώ γίνονται ΔΩΡΕΑΝ!

Για παραγγελίες κάτω τον 8 κιλών η 140 ευρώ με χρέωση

-> Αποστολές δεμάτων έως 2 κιλά   - 7€

-> Επιπλέον χρέωση μετά τα 2 κιλά - 1€/κιλό

 

Οι αποστολές των εμπορευμάτων γίνεται ανάλογα με τον όγκο, το βάρος τους και τον τόπο προορισμού τους, με εταιρίες ταχυμεταφορών και μεταφορικές εταιρίες Ε.Λ.Τ.Α και Courier.

Σε ορισμένες περιοχές οι μεταφορικές εταιρίες δεν κάνουν παράδοση κατ' οίκων  οπότε θα χρειαστεί να παραλάβετε την παραγγελία σας από το υποκατάστημα τους στην περιοχή σας

Ποδήλατα αποστέλλονται με αντικαταβολή μόνο εντός Αθηνών δωρεάν. Στην υπόλοιπη Ελλάδα οι αποστολές ποδηλάτων γίνονται με μεταφορική.

Το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον παραλήπτη. Σε περιπτώσεις αντικαταβολής [+6 ευρω]κυμαίνεται αναλόγως της εταιρείας και του προορισμού από ~10 - 25 € δέμα. Ρωτήστε μας για ένδειξη κόστους για αποστολή στην περιοχή σας.

Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε στην περίπτωση που επιθυμείτε η αποστολή της παραγγελίας σας να γίνει με εταιρεία της επιλογής σας.

 

Χρόνος παράδοσης:

 

- Εντός Αθηνών: 3-7 εργάσιμες ημέρες

- Προς όλες τις υπόλοιπες περιοχές μετά από 3 εργάσιμες ημέρες

Τα ποδήλατα παραδίδονται  μερικώς αποσυναρμολογημένα (τιμόνι, σέλλα, εμπρός τροχός και πετάλια) ώστε να είναι δυνατή η μεταφορά σε ασφαλή συσκευασία ή μονταρισμένα, ρυθμισμένα & λίπανση  έτοιμα προς χρήση με χρέωση 12ευρώ.(ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ!!!)

 

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, είμαστε αναγκασμένοι να χρεώσουμε τα έξοδα μεταφοράς.

 

Αλλαγή ή Επιστροφή Προϊόντων

Με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας, η εταιρία μας σας δίνει την δυνατότητα να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα τιμολόγησης του. Το χρονικό διάστημα υπολογίζεται μεταξύ της ημέρας τιμολόγησης στο πελάτη και της ημέρας άφιξης του επιστρεφόμενου προϊόντος στην εταιρία.

Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον, η συσκευασία του θα πρέπει να μην έχει ανοιχτεί, φθαρεί ή καταστραφεί. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα περιεχόμενα της συσκευασίας, όπως αξεσουάρ, εγχειρίδια και άλλα. Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος η εταιρία θα ελέγξει την κατάσταση αυτού και της συσκευασίας του. Εφόσον πληρούνται όλοι οι όροι και προϋποθέσεις, θα δώσει την έγκριση της για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό παραστατικό αγοράς το οποίο αποδεικνύει την συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Δελτίο Αποστολής).

Το προϊόν θα πρέπει να παραδοθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρίας μας. Μπορείτε να παραδώσετε το προϊόν στο καταστήματα μας ή να το αποστείλετε στις κεντρικές αποθήκες μας. Τα έξοδα αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος επιβαρύνουν τον αγοραστή. Εξαιρείτε η περίπτωση όπου το προϊόν επιστρέφεται λόγο αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος από τη εταιρία μας.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα ηλεκτρονικού εμπορίου της εταιρίας είτε τηλεφωνικά (+30) 215-5302105 είτε αποστέλλοντας email στο info[@]rebike-art.gr στο οποίο θα αναγράφεται τους λόγους αλλαγής ή επιστροφής. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχτεί επιστροφή προϊόντος εάν πρώτα δεν έχει ενημερωθεί σχετικά.

Επιστροφές προϊόντων που δεν πληρούν τους παραπάνω όρους δεν θα γίνονται δεκτές.

Επιστροφές προϊόντων γίνονται μόνο στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό. Χρονικό όριο επιστροφής ορίζεται σε 20 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του εφόσον έχετε ήδη ενημερώσει την εταιρία μας εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Σε περίπτωση πρόκλησης ζημιάς κατά την μεταφορά ή κατά την τοποθέτηση/συναρμολόγηση από μέρους σας, η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

 

Καθυστέρηση παράδοσης:

Η παράδοση της παραγγελίας σας δύναται να καθυστερήσει, χωρίς υπαιτιότητα μας, για τους εξής λόγους:

1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στην παραγωγή, στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας γνωρίσουμε τον νέο χρόνο παράδοσης ή να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

Loading...
Loading...